Error 404 : Expo not found

Ah de zomer, dat staat een beetje gelijk aan de jaarlijkse museale hoogmis die op 3 augustus 2019 opnieuw naar Antwerpen afzakt: Museumnacht

Zaterdag 3 augustus 2019 was hét moment om de Antwerpse musea op een verrassende manier te (her)ontdekken. Wie de Sherlock Holmes in zich wilde bovenhalen, kon dankzij AmuseeVous speuren naar een ‘hidden expo’. Kunst van opkomende kunstenaars op onverwachte plekken in het museum: van kleine schilderijen in de lockers tot sculpturen in de lift of performances in de toiletten. Geen plaats voor verwachtingen, gewoon je omverblazen laten blazen tijdens de ontdekkingstocht op Museumnacht Antwerpen!
De hidden expo vond plaats in Erfgoedbibliotheek Hendrik Conscience, Letterenhuis, Maagdenhuis, MASMuseum Mayer van den Bergh, Museum Vleeshuis & M HKA.

Zoals in elk AmuseeVous-project stonden jongeren aan het roer. Ook de hidden expo op Museumnacht Antwerpen kon enkel tot stand komen door de eindeloze inzet en enthousiasme van dit team van jonge culturele doeners: Ans Van Gasse, Arzum Bulut, Céline Degreef, Iris Teunissen, Lorenzo Neirinckx, Luca Verschueren, Pauline Vaes & Pim Bly.
Gecoördineerd door Joke Vanderschoot & Nicolas Van Houtte.